Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy to dobry wybór?
13-07-2018, 16: 26
Czy to dobry wybór?
Witam
Jestem początkującym "detetktorsytą". W chwili obecnej chodzę z Armand Prospector 4. Wykrywacz spełnił swoją funkcję (zresztą cały czas spełnia) tzn. miałem sprawdzić czy mnie TO wciągnie i nauczyć się czego. Od jakiegoś szukam czegoś w granicach 2300 - 2500PLN. Myślałem o kilku wykrywaczach: Garrett 400i, T2 Classic, F75, GM5+ i Argo NE. Z różnych przyczyn wykrywacze odpadały i praktycznie na placu boju zostały Argo NE i GM+. Coraz bardziej przychylam sie do ARGO (dlatego ten post) ale zastanawiam się ... Wiem że potrzebuje wykrywacza z identyfikacja ID i/lub graficzną gdyż z moim słuchem jest średnio (na Aramndzie ludzie po kilku minutach słyszą różnice w dźwiękach a u mnie musi ostro walić abym cokolwiek słyszał). Chciałbym aby wykrywacz był jednak uniwersalny gdyż nie mam jeszcze sprecyzowanego zakresu poszukiwań - na razie chodzę po polach i lasach brak gdzie znajduję łuski jakieś zapinki od mundurów, podkowy, noże i oczywiście kapsle tubki po pastach i inne śmieci. Jednak w chwili obecnej staram sie o pozwolenie od konserwatora zabytków na działki gdzie mogą być bardzo stare monety (wiem to do gospodarza). Sporo czytałem o rutusach i wydaje mi sie Argo NE powinien być dla mnie odpowiedni ale prawdę powiedziawszy nie ma za wiele informacji o nim. Największą ilość wiedzy tak naprawdę znalazłem na filmie M. Majchrowicza, w związku z tym czy użytkownicy tego wykrywacza mogą podzielić sie wiedzą jak sie go używa? Jakie znaleziska maja(materiał, gabaryty) i na jakich głębokościach, na jakich programach chodzą itp. Z góry wielkie dzięki.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
13-07-2018, 17: 51
RE: Czy to dobry wybór?
Cześć.
Przy takiej kwocie polecam wziąć pod uwagę zakup używanego Altera 71 na gwarancji.Wystarczy nawet na Altera z dodatkową sondą CC23cm.

Człowiek jest tyle wart co pomoże drugiemu