Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optima v2 i ciężka ziemia pomocy !
25-06-2015, 10: 53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2015 11: 15 przez sas33sas.)
Optima v2 i ciężka ziemia pomocy !
Dzisiaj 1 wszy wypad testowy Szczerbol. Optima dawała mi dziwne wskazania (nastawy dla początkującego ). Piszczało mi między złotem a srebrem ,takie skoki .Jak pokopałem to cisza ? .Czy może to być np żużel z takimi wskazaniami ? . Czy warto jeszcze raz to miejsce bardziej rozkopać ?

Jestem w 100% zielony ( 8 lat z Rutusem first )

Mam problem bo w mojej okolicy są gleby bardzo ciężkie.Czyli czarnoziem,glina ,mieszaniny gliny i piasku.Po prostu odjazd. Latam na cewce DD29 , Prosił bym doświadczonych poszukiwaczy o nastawy dla Optimy v2 . Mam np miejsce z ciężkim czarnoziemem i sporadycznymi kamykami,sporo w tym miejscu jest stali,alu,ołów,cynk i tu mi potrzeba nastaw abym nie pomijał małych monetek. pzdr sas
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
25-06-2015, 11: 14
RE: Optima v2 i ziemia
są przypadki że monetka "znika" w już wykopanym dołku, moneta leży pod 0,5cm ziemi. Po wykopaniu jej na z dołka wykrywacz znów ją widzi. Coś jakby tłumienie sygnału przez dołek, na płaskim już jest ok chociaż przedmiot dalej przysypany.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
25-06-2015, 11: 18
RE: Optima v2 i ciężka ziemia pomocy !
O tym to wiem Uśmiech sprawdzę dzisiaj jeszcze raz dołek .
25-06-2015, 11: 46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2015 11: 47 przez _cheetah_.)
(25-06-2015 10: 53)sas33sas napisał(a):  Optima dawała mi dziwne wskazania (nastawy dla początkującego ). Piszczało mi między złotem a srebrem ,takie skoki .Jak pokopałem to cisza ? .Czy może to być np żużel z takimi wskazaniami ? . Czy warto jeszcze raz to miejsce bardziej rozkopać ?